Kontakt os

Kontorets åbningstider

Mandag – torsdag: 8:30 –16:00
Fredag: 8:30 – 15:00 
Lør-, søn- og helligdage: Lukket

Hovedkontor

ParkZone A/S
Valhøjs Allé 174-176
DK-2610 Rødovre 
CVR: 27396682 
Telefon: +45 70 25 26 96

 

FAQ

Hvad gør jeg, hvis jeg har glemt at tjekke ud?

Hvis du har glemt at tjekke ud, skal du ikke bekymre dig. Du har op til 48 timer til at gøre det online. Det eneste du skal bruge er din nummerplade.  

Klik her for at komme direkte til tjek ud. 

Hvad sker der, hvis jeg ikke betaler indenfor 48 timer?

Hvis du ikke når at betale inden for de 48 timer, vil vi sende dig en en faktura med posten. Fakturaen inkluderer prisen på din parkering samt et administrationsgebyr på 200,00 kr. 

Kan jeg betale med andet end Dankort?

Ja, du kan betale med både kort og kontant i vores betalingsautomater. Du kan desuden også bruge den populære app Easypark, ved at indtaste områdekoden som du finder på vores betalingsautomater. 

Områdekoden består af fire cifre. 

Hvad gør jeg, hvis jeg har parkeret under én time?

I Field’s er den første time gratis, og du behøver derfor ikke bekymre dig om at tjekke ud.

Bemærk at det IKKE gælder Bruuns Galleri, hvor den første time ikke er gratis, og det derfor er vigtigt, at du tjekker ud. 

Hvornår er en bil uden for opmærket bås?

En bil er parkeret uden for opmærket bås, når en del af hjulet eller bilens karrosseri ikke er placeret inden for afmærkningen af båsen. Det er således ikke et krav, at der skal være et helt hjul uden for båsmarkeringen.

Hvor lang tid har jeg til at komme ud af parkeringsanlægget, efter at jeg har betalt?

Når du har tjekket ud ved en af betalingsautomaterne, har du 15 minutter til at komme ud af parkeringsanlægget. 

Et koncept udviklet af Ⓒ ParkZone A/S
Betalingsmåder
En del af

Copyright Ⓒ 2019 ParkZone A/S